כיצד עובד ה- Cure-Ex

טכנולוגיית ה- Cure-EX לטיפול בפטרת ציפורניים

כיצד עובד מכשיר ה- Cure-EX וכיצד הוא מסייע בטיפול בפטרת ציפורניים?

הלייזר במכשיר הקיור אקס

הטיפול בפטריות שבציפורניים באמצעות מכשיר ה- Cure-Ex מבוסס על הקרנת קרן לייזר רך בשילוב הקרנה רציפה של אור כחול על האזור בציפורן אשר נגוע בפטרת.

טכנולוגיית הלייזר הנמצאת במכשיר ה- Cure-EX ידועה כמסייעת בטיפול בפטרת ציפורניים.

קרן הלייזר מוקרנת בפולסים קצרים החודרים לעומק הרקמות כאשר במקביל מוקרן ברציפות האור הכחול אשר משפיע אך ורק על שטח הפנים החיצוני של הציפורן.

מטרת מכשיר ה- Cure-EX בזמן פעולתו לטיפול בפטרת ציפורניים בלייזר היא לגרום ליצירה מוגברת של מולקולות ATP, הן בתאי מיטת הציפורן (העור שמתחת לציפורן עליו מתפתחת הפטרייה) והן בתאי הפטרייה עצמה וזאת בכדי למנוע הדבקה חוזרת בפטרת.

מולקולות ה- ATP הן למעשה "מטבעות האנרגיה" של התא, דהיינו, מולקולות עתירות אנרגיה אשר מאפשרות קיום של מגוון תהליכי חיים בתוך התא.

האנרגיה לצורך בניית מולקולות אלו מתקבלת על ידי חמצון חומרי גלם אורגניים המגיעים אל התאים מהמזון שאנו אוכלים. המשך קיומו של כל תא תלוי ביכולתו להמשיך ולייצר את מולקולות ה- ATP תוך כדי קבלה סדירה של חומרי הגלם האורגניים.

קרן הלייזר הנפלטת ממכשיר ה- Cure-Ex מספקת אנרגיה אשר מגבירה ומזרזת את ייצור מולקולות ה- ATP בתאי מיטת הציפורן ובתאי הפטרייה – אך בעוד שתאי מיטת הציפורן ממשיכים לקבל מהגוף אספקה סדירה של חומרי גלם אורגניים, התאים הפטרייתיים אינם מצליחים להשלים את כמות חומרי הגלם האורגניים הנדרשת לקיומם, לא מייצרים מספיק ATP, ובשל כך מתים – דהיינו, התחלתה של החלמה ממחלת פטרת ציפורניים.

לפיכך, מתבצעים כאן שני תהליכים במקביל:
גדילה מואצת של תאי הציפורן הבריאים באזור המטופל, לצד הרס של תאי הפטרייה בציפורן.

תפקיד האור הכחול בתהליך הטיפול בפטרת ציפורניים הוא למעשה מניעת הדבקה חוזרת של הציפורן וזאת על ידי הרס תאי פטרייה הנמצאים על גבי שטח הפנים החיצוני של הציפורן.

בכך – הזיהום הפטרייתי אינו מועבר מציפורן הלוקה בפטרת לציפורניים בריאות הנמצאות בסמוך לה – ועל ידי זאת למעשה נמנע תהליך ההדבקה בפטרת בציפורניים.

יש לציין כי קיימת חשיבות רבה לשימוש היום-יומי והמתמשך במכשיר ה- Cure-Ex לטיפול בפטרת ציפורניים בכדי לקבל תוצאות אפקטיביות ויעילות בציפורניים הנגועות.

רק שימוש יום-יומי וסדיר יגרום לדלדול מאגר חומרי הגלם האורגניים בתאי הפטרייה ולפגיעה בייצור הסדיר של מולקולות ה- ATP, דבר אשר יביא לבסוף להשמדת הפטרייה שבציפורן ולריפוי יעיל ומהיר של פטרת הציפורניים.

שימו סוף לפטרת ציפורניים

הזמינו עכשיו את מכשיר הCure-EX וצפו בתוצאות מרשימות ובשיפור ניכר במראה הציפורניים הנגועות בפטרת כבר החל מהשבוע ה-4 לטיפול!